poniedziałek, 24 lipca 2017

279. Norweska sztuka uliczna cz. 9

Wakacje wakacjami, a Bergen wypełnia się coraz to nowymi i większymi muralami. Kolejny już raz wybrałam się na "polowanie" i się nie zawiodłam. Wiele murali zdążyło już zniknąć, w ich miejsce pojawiły się nowe i jest to absolutny temat rzeka. Nie mogę się doczekać, kiedy pokażę Wam część 10, w której zaplanowałam coś specjalnego. Muszę tylko "dopstrykać" kilka zdjęć i świeży post wjedzie na blog. Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia poprzednich malunków, lub tych nowych:

Bardziej widoczny mural M_u_M, bo wycięto drzewa stojące obok budynku





M_u_M tworzy nowy przepiękny mural! Codziennie mijam go w drodze do pracy i obserwuję postępy
















Ktoś wypełnia dziury chodnikowe kolorowymi płytkami







Na pewno pojadę tam wieczorem, żeby zobaczyć jak ta ryba świeci w ciemności








Pozdrawiam, Pati

3 komentarze:

  1. Jadąc bybanem w stronę centrum dosyć często też obserwuję ten nowy mural, czuję że efekt końcowy będzie niesamowity ;) a cała reszta którą znalazłaś - wow, i znów nie będę oryginalna - większość nie mam pojęcia gdzie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, niektóre to prawdziwe perełki. I nie mówię tu o sowie. ;-) Ryba to mój nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż tam sztuki. Wspaniałe prace. Bardzo ciekawe. <3

    OdpowiedzUsuń

Cześć ! Dziękuję za komentarz i zapraszam do dyskusji. Pamiętaj, że komentarze złośliwe lub wulgarne będą usuwane. Mój blog nie jest też słupem ogłoszeniowym, będę wdzięczna jeśli to uszanujesz. Pozdrawiam, Pati :)